ABC. Easy as 1,2,3?

Schrijven is zwoegen. ​Dat geldt zowel voor romans als reclameslogans. Het is zelfs moeilijker om informatie in een korte tekst te gieten dan in een dik boek. Schrijven is schrappen? Reken maar. Een uitgepuurde stijl leidt tot de beste teksten. Punt.

Die eenvoud trekt Copykat ook door in haar prijsbeleid. Concreet hanteert ze één uurtarief van 70 euro. Voor een halve dag vraagt ze 280 euro, een volledige dag kost 450 euro (altijd excl. btw). Zo, dan weet u dat ook alweer.

PRIJSMETHODE

Schrijven is geen exacte wiskunde. Copykat kan niet met meetkundige precisie inschatten hoelang ze over een tekst zal doen. Daarom werkt ze het liefst met een uur- of dagtarief, dat is het nauwkeurigst. Bent u deze werkwijze niet gewend? In samenspraak kunt u vooraf een prijs bepalen voor het hele project.

Copykat haspelt haar zinnen niet snel-snel af, maar schrijft en schrapt tot elk woord op de juiste plaats staat. Gelukkig houdt ze niet van lanterfanten. Haar klanten komen dus niet voor verrassingen te staan bij de afrekening.